Oops

Bloggsvacka kanske. Svacka rent allmänt skulle jag vilja säga. Är det normalt att vilja sova minst 10 timmar-hellst 12 per natt? Haha..vinterhalvåret verkat inte vara något för mig :P

Lite sent att snacka om förra helgen kanske, men strunt samma. I lördags klev vi upp kl 3 på morgonen för en resa mot Ullared. Ukko och jag åkte i en bil och Ia och Lica i en. Skapligt seg i huvudet så dags på dygnet, tur att man har en morgonpigg man som ställer upp och kör mitt i natten. Hem med för den delen. Vid niotiden var vi framme och det blev verkligen en heldag på Ullared. Herrejösses vad grejor dom hade. Trodde faktiskt att det skulle vara mycket mer "skit", men de hade faktiskt massor med bra saker. Jag var väl lite halvsnål med mitt handlande, men det var väl tur det för dom andra handlade duktigt. Rekomenderas verkligen att åka dit! Blev inte en endaste bild tagen därborta men en på Ia på Mc Donalds kan vi bjuda på:


Var hemma igen vid 22-tiden. Åkte förbi Morbror Henrik där typ hela mammas sida av släkten samlats för att fira Maarits 40-års dag. Vid 23-tiden åkte vi vidare hem till Elin för att träffa lite vänner, och i säng var vi nog inte för ens 03:30. Blev en riktigt 24timmars! Jättemysig dag och kväll. Och för alla som inte testad spelet "Älskling" så rekomenderar jag det starkt. Kanske främst för par då...faktiskt jätteintressant.








Och här följer en bildserie av Marcus på väg hem från Elin. Alltid lika spännande när man hittar en kundvagn vid Sveaplan;)










Nu i helgen kommer Tove hem!! saknat henne massor massor.


Kommentarer
Postat av: Natta

Haha, min cyyykel! "Jag trodde det var något ruckel dom hade hittat" Haha :P

2010-11-26 @ 10:56:44
URL: http://nattsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0