Bästa tiden på året.

Redan måndag och en ny vecka, helgen gick förbaskat fort! Förra veckan var riktigt nice faktiskt, och det går bara mot skönare och finare tider.
Ska snart ner till stan och hjälpa Error att hitta sig en balfrisyr tills på fredag. UteigodtidAB. Lillskiten tar studenten om mindre än 2 veckor. Helt sjukt! Vad som är ännu sjukare är att det är 4 år sedan jag själv stog där och skrek mig hes på flaket. Insane! Hoppas dom får lika fint väder som vi hade.
Var hemma hos Anton igår och lyssnade låtar till hennes flak samt återupplevde våran gamla spellista. Tillåt mig fälla en tår.
Anna "Breisson" Breivald is coming to town nästa fredag med, JAAA!!

Vad hände då förra veckan: Gick till doktorn för min sjukt irriterande näsa och fick kortison-puff som tydligen ska hjälpa.tydligen. Hade en grym kväll i Gamla stan och Elin Holmström kom hem från Canada! bowlade kasst i bowlinghallen till 50-tals musik, Tog en tur till IKEA med Elin F och två totalförstörda människor i baksätet samt hade en mysig kväll i Torshälla när vädret äntligen spruckit upp. 


Thorsells äppelträd is looking goood. Älskar denna tid på året!


Sebbe-bastian hugger i.

Alex gör kungliga knäckemackor

Sarah och nyhemkomna Elin!

den bjuder vi på.

Elin och Christian.

Elin antastar Slurre.



Världens bästa Frida!



Fisketur i Närsjö.







Linus fick napp! för en gångs skull..:P

stackars...massa blod blev det.

Bowlingdrottningen




Vissa bitar börjar falla på plats. Är så jäkla glad att jag har er som står och tar varje smäll tillsammans med mig och kastar tillbaka alla bollar jag slänger mot er.
Andra bitar har jag tappat bort totalt. Gårdagen började underbart men blev ganska mycket ångest vartefter timmarna gick. Orkar inte se dig brytas ner, försvinna, och du märker det inte ens själv. Det bästa jag vet är att se dig glad, men du sviker dig själv gång på gång. Egentligen inte bara dig själv. Men jag bryr mig inte längre. Orkar inte.

Nu ska jag fortsätta dansa på mina små rosa moln och leta mig neråt stan. Måste sortera upp bilderna från resan, det är fan ett heltidsjobb på några dagar skulle jag tro. Folk tjatar om att få se, och självklart skulle jag älska att visa. Sparar rensningen till en regning dag istället, idag är det ju sommar!

so long suckers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0