Oh happy day.


Så pigg som jag var i morse klockan halv sju kan jag inte ens minnas när jag sist var. Är ju känd för att vara nattuggla, men man kanske borde satsa på att gå upp lite tidigare för att möta morgonen lite oftare. Särskillt nu när Solen skiner som aldrig förr, undrbart!

I måndags tog vi en tur till Skansöbadet i Hallstahammar. Vädret var dock lite ostabilt, men Slusken, Frida och syrran hoppade i plurret. Elli och jag som nog blivit lite kräsna (och dessutom ar förkylda.fortfarande) höll oss på land.
Kvällen bjöd på bio "Sex and The City". Grym film. Älskar Samantha, klockren! Hade väl egentligen tänkt åka hem efteråt, men vi hamnade ett blandat gäng på Grappa och drog sedan vidare hem till Pierre. Riktigt trevlig dag och kväll!

Igår tog Linda och jag en tur till Kungsör. Haha det verkar vara till att åka runt i alla hålor utanför Eskilstuna denna vecka. Hon var tvungen att reka inför sommarjobbet så att hon hittar dit den dagen hon börjar. Gick ganska fort. Kungsör är ju, ja, inte så stort.
Efter detta tog vi oss en lunch på gräsmattan härhemma för att sedan åka ner till Rothoffsparken och träffa Natta, Tilde och Tuva. Var väldigt mysigt att träffa dom godingarna. Tuva var på strålande humör och vi turades om att bygga sandkakor med Tilde som hunnit bli så himla stor och pratsam under tiden jag varit borta.
Kvällen blev lugn hemma hos André med grillning och jag fick äntligen se "Shutter Island". Helt sjukt konstig film. Undrar om man måste se den flera gånger för att fatta allting eller helt enkelt bara skit i det. Haha.






Linda och Tilde

Stora barn får också gunga!



Tildis

Natta och Tuva



Saknar alla dagar med Ellinor. Snacka om att vi levde i en bubbla. En kravlös helt jävla underbar bubbla! Tänker tillbaka på alla minnen med ett leende på läpparna och en tår i ögat. Det är ensamt att gå och lägga sig på kvällarna och inte veta vart hon håller hus eller exakt vad hon gjort idag. Inte det att jag måste hålla koll på henne, men man fick verkligen ett speciellt och väldigt starkt band till varandra när man levde som vi gjorde. Finns så mycket minnen djupt därinne som jag bara delar med dig min vän. 
Du glömmer aldrig. Jag glömmer aldrig.

Nu blir det strax iväg på jobb, sen vankas det student i Södertälje imorgon och syrran ska på bal. Oh la la!




Kommentarer
Postat av: Elli

<3 Skulle kunna skriva tusentals saker om alla känslor kring det, men du vet redan allt. Saknar dig med vid min sida vännen :) (blev nog lite kär i dig moahaha!)

Kravlösheten och alla kvällsuppdateringar och samtal och tankar och konstanta skratt mellan jobbigare och tråkigare stunder saknar jag. För det blev jag verkligen bortskämd med.

Borde sova nu. Älskar dig.

2010-06-10 @ 01:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0