För Error har tagit studenten - Fy fan vad hon är bra!

Galen vecka, och det fortsätter i 120, men det är skönt att slippa tänka och bara köra!

Måste ju då hoppa tillbaka till förra helgen då min kära lillasyster äntligen fick springa ut ur Rinmans portar för sista gången!! Student 2010 - klockrent!
Dagen bjöd inte på sitt vackraste väder, men det gjorde ingenting för stämningen var på topp och alla var taggade!
Kvällen innan kom AnnePanne till E-tuna och det var så jäkla skönt att får krama om henne. Den människan betyder verkligen guld för mig. Mattias, Jeanette och lille Anton var med också. Anton pratar och springer runt, så himla go kille. Man hinner inte riktigt med i utvecklingen när vi bor så långt ifrån varandra.


Anton och Nisse fixar till OP3:s flak.

Studentmorgonen blev tidig även för den som inte var student. Vi körde egen "champangefrukost" hemma hos Marcus. Vilken var egentligen årets studentlåt 2006?
Bra start på en bra dag!


Jengan åkte fram

Alex bjöd på sig själv som alltid. Här iklädd Annas linne.

Sen var det att djura hemmåt på cykeln för att samla ihop alla och åka ner till Rinmansparken. Riktigt bra känsla och alldeles för sällan som man samlar alla släkt och vänner. Kameran var med alldeles för lite men jag kastar upp ett litet hopplock från dagen och kvällen.


 Peter och Jannette

Jag och Ell..eh frugan var det ja.

Linslus och Elin

Jocke, Magnus, Malin, Hanna, Johannes och Maarit

Syster i chock! mamma ser mest törstig ut hon :P

Vackraste syster!





Stolt storasyster



Puss från älskling

3 generationer Eriksson-Viinamäki

Presentöppning

Familjen Bertling minus Emelie. Linda, John och Lisse

Fick proffshjälp av Zakarias och Anton.



Markus var kung på dragspel

Emma kommer bli modell.

Tovis och Linus

HAHA. bästa gruppbilden. Tack för att jag fick vara med liksom, pappa.

WOOAH





Yo Anton!



Linus bjöd upp mamma.

och halvt antastade henne när hon försökte rymma.

Sen drog han ett solo.

Kusin Batte, och Jeanette.

Error och jag med älsklingsmormor Brita.

<3

Pappa lånade kameran. Något vackrare har vi aldrig sett.

:)



Tötis Tove

André battlar kameramannen.

Jag och moster Hanna.


Det är väl egentligen svårt att hitta rätt ord. Ni som betyder mest var där och gjorde dagen och kvällen så sjukt jäkla underbar. Längesen jag skrattade så mycket som förra lördagen. Tack!


Du gör min dag.

Helgen som nyss varit har jag knappt hunnit reflektera över, gud vad snabbt det gick och massa jobb. Torsdagen blev iaf ett himla flängande. Träffade massa folk jag inte sett på ett tag och hade nått slags breakdown, haha. Lite Stadsparkshäng, kollade Masses lägenhet, hem till Linus, sen Pierre och ett patetiskt avslut på Harrys halv två. Fick i alla fall min skönhetssömn hos Frida med mitt disneytäcke:)
Fredag blev grillning i Torshälla, monopol och faktiskt lite basket. Riktigt mysigt.

Lördagen var födelsedagskalas hos Ingela. Hetsade dit efter jobbet, klart man måste vara med! Längesen jag såg pinglan. Kom upp en hel del reseminnen från Thailand, massa lek och spel som alltid, och ett glas vin för mycket. Avslutades med åk i kundvagn på Brottstavägen. Myskväll!


Skala har blivit asstor, trodde fan inte minna ögon. Kommer aldrig glömma när hon fes mig i ansiktet när vi skulle bada henne.

frågesport.

Jag och mina fina tjejer. Älskar er.


Känns som att jag tappade bort hälften av allt jag ville skriva, men blev en liten update iaf. Nu ska jag strax iväg på jobb. Denna vecka kommer bli grym!
skulle bara behöva pausa min hjärna ett tag - den ställer till alldeles för mycket bekymmer just nu som jag inte behöver, och DU driver mig till vansinne just nu. Låt mig vara.  Tiden läker alla sår.

Puss & Kraam:)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tror att jag höll i kameran på studenten..den lyckades bara fånga mig på en bild, och den va ju inte speciellt smickrande :P



Synd att jag inte kunde va med hos plingela, men vi får ses allihopa en annan dag.

Puss på dig!

2010-06-21 @ 21:04:09
URL: http://skadusaga.blogg.se/
Postat av: Elli

Din blogg är sprängfylld av kärlek till dina vänner och din familj. Svårt att inte älska dig tillbaka. <3

2010-06-23 @ 02:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0