Sommar, sommar och sol (?)

Vad hände med vädret?!
Detta blir ett något stressat inlägg eftersom jag strax ska iväg och jobba. Kände bara att det var dags för en mindre update där förmodigen mycket saker kommer att glömmas bort.

Min kamera har bestämt sig för att sluta fungera och detta skedde precis när vi åkt på husvagnssemester v28. Detta gjorde mig sjukt irriterad eftersom jag nu måste inhandla min 4:e digitalkamera på ett år. Den första blev jag bestulen på (eventuellt tappade jag den själv) på Koh Samui i november. Den andra inhandlade jag i Thailand och fick zoomfel på efter att ha tagit med den till White Heaven Beach i Australien. Den tredje köptes i Wellington, Nya Zeeland - och jag min dumma faan köper en precis lika dan. Och vad har nu hänt? JO, zoomfel. Igen. Den hoppar igång emellanåt, så vi får se. Lägger upp några av de få bilderna jag fick tagna från husvagnssemstern, Elin har ett större utbud som dom flesta nog redan sett. Grym vecka med mycket skratt och ett blött avslut på Skara Sommarland på lördagen. Marcus fick dras med oss tjejer i flera dagar, men det klarade han bra. Hörde bara nått missnöjt grymtande när han snubblade över min locktång :P
Riktigt bra sommarminnen.


För dom som inte vet det så heter snubben Löfgren i efternamn. Tyckte vi var kul!

Parkerat husvagnen i Lysekil

Barluckan!

Brainstorm roade oss i många timmar.

Riktigt regnoväder. Coolaste blixtarna jag sett.

Annars har sommaren rullat på i en rasande fart, och jag klagar inte för med alla dom underbara människorna man har omkring sig kan man ju inte annat än att må bra:)

Pontus fyllde 20 år förra lördagen. Jag jobbade men Ma och Pa var över och gratulerade. Syrran skämde bort honom med en dator och han fick fiskeprylar. Var det inte han som var 15 nyss liksom? :P


Samma dag hade vi årlig grillning med mammas sida av släkten. Väldigt trevligt som vanligt! Vi var ute i Solbjörke hos morbror Henrik, hade musiktävling och ölprovartävling. Moster Hanna som är vi farten när det vankas lekar, det gillar vi!






Jesper och Zakarias

Mamma kokade sönder potatisen



Haha, kan inte sluta garva åt den här bilden!



Gissa procenthalten


Helgen som precis varit var riktigt rolig men tog på krafterna ska jag säga. Fredagshäng på Sylvia som slutade hemma hos Marcus och Frida ställde till med galej i lördags efter hennes och Roberts hemkomst från Polen.
Blev riktigt söndagsmys igår. Ukko och jag nötte "Solsidan"-boxen i flera timmar. Så jävla kul!
Sen kan man ju fråga Pierre Löfstedt vaför jag har en bula i bakhuvudet?! :P
Nu bär det av till Maxi!
Ny vecka, nya tag.
/sandra

Kommentarer
Postat av: plingela

Hahaha kan minsann tro att du har en bula! tappade andan när någon(?) rasade in i dig haha!Puss!

2010-08-09 @ 17:45:35
Postat av: Linda

åh härligt att se min underbara släkt på bild såhär 19,5 mil norröver! Älskar er! puss

2010-08-09 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0