Är sommaren slut nu? Sara flyttar till Malmö och jag vill ha morfintabletter.

Sista dagen i augusti 2010, och detta firar vi med lite ryggskott och illamående. Fi satan vad man mått piss inatt, besök på vårdcentralen om ett par timmar och jag hoppas på morfin!
Susanne och jag fick ytterligare skjuta upp våra planer på att träna, synd för det hade jag verkligen behövt och faktiskt sett fram emot. Däremot pallrade jag mig upp för att skjutsa älskade vännen Sara till tågstationen. Idag är dagen då hon officiellt flyttar till Malmö. Kändes totalt overkligt och blev lite smått efterchockad när hon klivit på tåget och lämnat mig, åtminstånde för en tid. Önskar dig all lycka vännen! Älskar det faktum att din mormor fortfarande inte vet att du har flyttat till Rosengård, haha.






Lägger upp lite bilder från en jättekul spontankväll på Repslagarvägen i lördags också. Finaste vännerna man har!




Sebbe tyckte det blev varmt?





Micke hittade hit för första gången!

Johan och Ante

Marcus har för vana att dra en salsa med valfri fröken Thorsell.













fina ni är :D

Sandra antastar en Slusk.

<3



Waka Wakka









Ingela kom förbi på nattkvisten!

När Ukko trodde att han kunde flyga var det dags att gå och lägga sig ;)


Nu ska jag bädda ner mig och tycka synd om mig själv.
Tror Maxi får klara sig utan mig på inventeringen imorrn, känns så just nu i alla fall. Måste ordna upp sig till helgen åtminstånde för då drar vi till sjöss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Mormor vet bäst i att inget veta :P haha

Puss!

2010-09-01 @ 20:55:56
URL: http://skadusaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0