Torshälla på hjul


Ännu en helg är förbi. Tycker det har hänt saker varenda helg hela sommaren! Fredagen spenderades i Torshälla med Linus och Co. Jag satt en hel kväll utan att fatta vad H.A betyder och blev tagen på pattarna, haha. Jävligt underhållande, fast med en viss grad av lättnad blev vi inskjutsade till stan och Sarah vid halv tio tiden.

På lördagen låg man och myste alldeles för länge, men det är ju alltid härligt. For runt över halva stan för att skjutsa och hämta och fixa grillgrejor. Det var så sinnessjukt varmt, är fortfarande förundrad över att jag ens reagerar som jag gör på svensk hetta efter gradantalet vi fick stå ut med under större delen av resan. Men kroppen glömmer tydligen fort. Marcus hade tappat rösten och for hem för att ladda om inför kvällens Åfestligheter. Jag, André, Elin och Elli däremot skulle ge oss ut och åka inlines. HAHA jag var så livrädd! Man är ju inte kaxig på ett par sådana där och jag kände mig som Bambi på hal is. Blev utskrattad av ett medelålders par som körde om oss i sin Volvo, och hela utflykten slutade med att jag druttade på arslet. Tur att man har tillgångar, så det var ingen större skada skedd :P
Ja, man är väl ingen naturbegåvning men kul var det! och varmt.




Terrängåkning

Två glada skitar

Elli!

Min lifeguard

Här har jag gett upp


Kvällen blev ett trevligt flängande hit och dit. Fick med oss Ante hem till mig och sedan cyklade vi för att hämta upp Ingela och vidare hem till Marina. Trängdes lite nere på stan, men jag var folkskygg och blev typ aggressiv när folk gick in i mig. Måste alla vara så fruktansvärt dräggiga så fort det händer något i stan?!
Blev en sväng till Strömsholmen också, indragna på Marcus jobbs VIP-tillhåll, där var stämningen hög. Sedan fick jag multi-lågt blodsocker så fick trampa hemåt efter en del härj och tårar mot Ellis axel :P
Som sagt. Visst händer det grejer.

På torsdag åker jag och Elli till NORGE! Fy fasen vad kul det ska bli. Då kör vi Byron Bay-style i Stavanger, vill jag lova.


Några bilder på en vild och galen Amadeus måste läggas upp också:)


Stålmannen! (fast han vill nog helst vara Spindelmannen)




Ses, hörs!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0