"Det är inte en värdig död att bli träffad av blixten, helst ska man bli känd för något innan man dör - jag får väl spela in en porrfilm eller något!"


Hemkommen efter en långpromenad med Jeanette W, längesen jag träffade henne! Hade mycket att prata om och svetten rann för det var inte dåligt kvavt ute. Träffade på Sara och hennes lilla mormor på vägen också:)
Nån gammal bild på Sjärtan ska vi väl kunna klämma in! (eller vaför inte en hel radda)


Här firar vi damens 20års dag i Torshälla. Inte igår precis.

Magaluf 08!



Hahaa fastnade verkligen i Magalufbilderna. HÄRJ säger jag bara, vilka minnen.

Gårdagen innehöll jobb och sen hem snabbt för att infinna mig på Sylvia 19:30. Dundrade dit på min cykel så jag hann i alla fall till 19:45, tyckte jag var bra gjort åtminstånde! Blev några glas vin med Evelina, Daniela och Oliver - alltid lika trevligt. Samtalsämnena svävar alltid iväg och igår tror jag vi pratade om allt från att bli träffad av blixten, till framtiden, till klimathot och att spela in porrfilm.
Nästa träff ska hållas på relaxavdelningen på Danielas jobb, där det även finns en orgel;) Hoppas vi är duktiga nog att pricka in ett datum då det är tänkt- annars drar det väl iväg till frammåt jul om jag känner oss rätt.
Mötte upp syster på Grappa och slog ihjäl nån timme med henne och Romina. Fattar inte hur två systrar kan vara så totalt olika intresserade av språk. En kille kommer fram till oss på torget och frågar efter ett kebab-ställe. Erika pekar och skriker "Right över!" - Rakt över torget liksom, inga konstigheter. haha...ett gott skratt fick jag.


Oliver, Jag, Daniela

Evelina


Snart var det helg igen då. Veckorna går f-o-r-t!
/Sandra


Kommentarer
Postat av: Jeanette

ååh vad bra du är Sandra och skriver i din blogg ;)Som jag sa förut idag, alltid lika kul att läsa vad du skriver här i din lilla blogg. Bilderna kan vi ju diskutera om. hahaha det var tider de! Magaluf vilken resa! Men sååå kul vi hade ! Tack för idag <3

2010-08-12 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0