Final Countdown

nu handlar det verkligen om timmar tills vi åker, om ett dygn är vi på Arlanda. Kan inte minnas att jag var såhär nervös innan USA, men man kanske förtränger sådant.
Denna blogg kommer inte vara konstnärlligt utformad varken i bild, skrift eller layout - utan mer ett sätt att informera om resan och nå ut till flera personer samtidigt.
Nu ska jag rensa min packning, har med mig minst 10 onödiga saker känner jag.
Nästa gång jag skriver är jag någonstans där jag aldrig varit förut..bara tanken är svindlande!
Några få bilder från en obeskrivligt rolig helg.
//Sandra

 


Kommentarer
Postat av: Elli

bra med en blogg :) love u

2009-10-26 @ 13:28:40
Postat av: slusk

jag hatar bilderna på mej!!!!! åhhhhhh, du kan vara SF kanalen.



P.S: jag hatar värkligen din förrrrbannade väska!!!!

2009-10-26 @ 13:43:25
Postat av: Sara

Åh, det här kommer jag att gilla!! Tack för en kul fest i lördags

2009-10-26 @ 17:16:07
Postat av: Kusin Linda

åh har jag något att läsa :) trevlig resa, ta hand om er! Pusspuss

2009-10-26 @ 20:17:59
Postat av: Frida

Va fan, bilden på slusken och linus påpekar starkt att jag missade något på festen! :P Hoppas du har det guld gums, hälsa elli och ingela! <3

2009-10-29 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0