varmt varmt varmt

and I love it!
men snacka om att det ar vart att kosta pa sig AC pa rummet.
 Idag har vi haft en dag pa stranden, bara slappat och tagit det lugnt. Det var ebb nar vi kom ner till stranden, det var ratt haftigt att se faktiskt. man sag sma krabbor som blivit strandade och aven batar som lag langt inne mot strandkanten blev torrlagda. kanner inte riktigt att solbrannan ar vad den borde vara med tanke pa att vi varit har mer an tva veckor. Far forsvara mig med att vi har haft langa resdagar, monsunregn och dylikt. Men kanns ju inte som att man borde ha stress med brannan liksom. knappte nagra bilder fran on, men det ar svart att aterskapa atmosfaren.
 Ingela och jag gjorde ett besok pa en tatueringsstudio inatt. INTE for att tatuera oss, utan for att det finns sa jakla duktiga tatuerare har. De tatuerar med smala bambu-stavar och det ar verkligen ren och skar konst i mina ogon.
Uffe fran Umea (den ackliga svenska gubben som jag skrev om tidigare) strovar omkring pa on barfota och med plaster pa bade ben och panna. han hade dackat pa stranden igar, det ar verkligen synd om honom...eller nagot.
Imorgon bar det av mot Phuket. Det ska bli jattekul att aka vidare, men Phi Phi ar som ni nog redan forstatt en favorit hitills pa resan, och hit kommer jag tillbaks.
Funderar pa att ta en thaimassage ikvall sa man far tyst pa den lilla ettriga kvinnan som star och ropar "sexy lady, welcome to thaimassage" efter alla utanfor sitt lilla massageplace.
Det var allt for idag, kram pa er!
//sandra






Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, du är ju iaf betydligt brunare än vad jag är! Funderar på att gå en sväng till solariet. Kan man inte få riktig sol så får man fuska =)

"sol i sinne, brun inne/Rudolf"

Puss puss

2009-11-10 @ 18:32:51
Postat av: Natta

Gud vad härligt det ser ut! Hoppas du tog dig en thaimassage, sexy lady, min onda rygg blir avis. Ps. förstår att det är du som skriver när det saknas åäö. :D puss å kram vännen!

2009-11-10 @ 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0