GOD JUL!

Whitehaven beach, dec09


Hoppas att ni har en riktigt mysig julafton darhemma alla nara och kara. Vi har det jattebra i Brisbane, har ingen som hellst julstamning i kroppen, och bade jag och Elli saknar nog det svenska julfirandet mer an vi vill erkanna for oss sjalva. Vi tankte leta upp ett IKEA och ata kottbullar och kopa julmust, ska tydligen ligga ett ungefar 40 min fran varat hostel :)
Nu har det aven lost sig med boende for oss i Sydney, otroligt skont! ska hyra ett rum relativt centralt. Det kostade, men blev anda overkomligt.
Ellinors farmor hade skrivit ett jattegulligt julkort till mig som jag fick i morse, Tack Inga! det gjorde min morgon.
Ikvall ska jag ringa hem till min familj!
Kolla pa Kalle, at en massa julskinka och prinskorvar tills ni blir stoppmatta och tank pa mig nar ni tittar pa "Kan du vissla Johanna".
Fran oss bada till er alla - En riktigt god jul, denna gang fran Australien!

Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: birgitta (gittson)

du sköter dig väl god jul & gott nytt år önskar Lector, Birgitta & Lasse

2009-12-24 @ 10:25:54
Postat av: Elin=)

god jul älskade vänner! ikväll ska vi parta och vi kommer sakna er! kändes som en lagom naturlig kombo med hav och tomtemössa :P saknar er! puss puss! <3

2009-12-25 @ 12:20:35
Postat av: Jeanette

GOD JUL ! Söta ni var på bilden med luvorna på er :D PUSS

2009-12-25 @ 18:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0