November, årets tristaste månad - eller?

Nu har hösttröttheten kommit över mig, har problem att ens hitta motivationen att kliva upp på morgonen. Idag öser till och med regnet ner, inget plus i kanten. Nej fy, hit med en solsemester att se fram emot!
Däremot ser November ut att bli en fullspäckad månad. På lördag väntar Elins maskerad, helgen därpå åker André och jag till Stockholm och bor på Grand Hotell, sen blir det Ullared och även en del jobb. Cathrine och jag har försökt att hitta tillfälle att ses, och nu ser det även ut som att Natasja och Rosa är på väg hit från Holland - hoppas, hoppas att jag kan träffa dom-2 år sedan sist.

I fredags fyllde PirrPirr 23 år, och bjöd på en liten. Jag kilade dit efter jobbet, outklädd. Roger höll på att skrämma livet ur mig med sina linser. Riktigt grymma!






HipHop-Li!



Sexigt födelsedagsbarn.

Tog mig neråt stan för att möta upp Elin och Marcus.En sväng till HåPe´s, Kaffe på kyrkornas cafévagn på Fristadstorget, hamburgare på Grillstugan och lite kundvagnsåkande på Sveaplan hanns med!


Märcus


I lördags blev det mys med Mormor som hade kommit hem från Indien och visade bilder på TajMahal (MÅSTE DIT) och ett dussintal kor i olika former och skepnader. Kor verkar dom inte lida brist på i Indien. Ukko och jag följde med Mormor och Mamma till kyrkogården för att göra lite fint vid morfars grav. Gillar kyrkogårdar, dom är vackra och det är något slags heligt lugn där.
Kvällen spenderades först hemma hos Linda och Johan, och vi lyckades få felbeställda pizzor. Nån hjärnrubbad människa hade beställt en pizza med skinka,ananas,banan och curry - och den hamnade hos mig, mindre nöjd tjej. Vem i helskotta beställer frivilligt en sådan pizza?
Linda bjöd på vin och vi vandrade bort till Nisses förfest innan det blev Harrys för vissa. Dock inte för mig! Riktigt mysig kväll från att vara helt inställda på att göra absolut ingenting. Fast jag är totalt värdelös på att inte göra någonting på en lördag. Klarar det bara inte.

Söndagskvällen innebar att jobba stängning på Maxi, men på dagen var vi barnvakt åt Amadeus. Sån himla go kille! Blev en  solig skogspromenad på elljusspåret i Torshälla, första gången för mig. och Amadeus tog även en simtur på vardagsrumsgolvet. Riktigt linslus:)


Nu ska jag ta mig en kopp te, för det känns som två tennisbollar i halsen på mig när jag ska svälja-råförkyld var förnamnet!. Kanske borde fundera på vad man ska klä ut sig till på lördag också.. Tips uppskattas!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Bebis

Jag tycker en oljeshejks fru!

2010-11-03 @ 13:31:36
Postat av: Sandra

Nej, Ukko..;)

2010-11-04 @ 10:25:38
Postat av: !

Joooooooooooooooooo

2010-11-06 @ 18:10:49
URL: http://etunasthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0