Sandra och Frida tog med sig 7 boys och drog till landet..


Jajamensan, lördagen innebar landet och det var nog första gången vi var 9 pers samtidigt!. Det grymt varma vädret förde oss direkt till Lillsjön, och till och med jag badade med nöje! Kvällen fortsatte med kräftskiva, spel, dans och brottning bla. Filmerna är att dö för. Sitter här för mig själv och garvar ihjäl mig. Måste sätta alkolås på min digitalkamera tror jag.
Fick världens bästa överraskning också -Du gör mig så underbart glad.

Mer hinner jag inte skriva. Om nån timme blir jag upphämtad av Marcus och Elin, därefter ska vi hämta Sofia som kommer med tåget från Sandviken och sen - sen drar vi iväg på husvagnssemester!! Vi har ingen plan, inte bokat någon camping och jag har fortfarande inte packat. Ni hör ju själva att det kommer att bli kanon:) Västkusten ser det ut att bli i alla fall och på fredag får vi sällskap av André dessutom.

Lite bilder från lördagen, titta och förfäras - kul hade vi!
So long suckers...se upp på vägarna.

mot Lillsjön

Baywatch

Marcus, Linus

André

En vilsen turist?

Ett mongo:)









Nisse och Robert skötte grillen

Alex festade loss på falukorv



älskade farmor



;)



















Skogsmulle kom förbi

nice hairstyle!












Kommentarer
Postat av: Sara

hur kommer det sig att fester på landet alltid spårar på det värsta bondesättet man kan hitta?! Haha =D Ni är roliga ni! PUSS

2010-07-12 @ 14:00:33
URL: http://skadusaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0