Go Hard or Go Home!!

Mina Damer och Herrar:
Sandra Maria Eriksson har skydivat Lake Wanaka, New Zealand!!!!!!!!!!!!!!!!

3650
meter upp i luften,

45 sekunders fritt fall i hastigheten 200 km/h

Har aldrig varit sa radd i hela mitt liv, och jag ar sa javla stolt over att jag klarade av det!!!!!



















Det trodde ni aldrig va?!


Hade en grym instruktor som hette Alex, helt galen kille. Fatta vilket jobb han har!


Nu har vi kommit fram till Queenstown, update harifran kommer om nagra dagar. Dagarna bara springer forbi men jag ska forsoka att stanna upp och fatta att jag faktiskt ar har, och gor det jag gor, och det ar sa jakla underbart :)

Go Hard or Go Home
/Sandra!


Kommentarer
Postat av: Sara

SANDRA!!! Det där trodde jag ALDRIG! Du är gryyym! =D Men är det någonstans som man ska göra sjuka saker så är det väl på NZ.

2010-02-20 @ 11:25:00
Postat av: Annepanne

jag är stolt! det kan jag lova=) MEN, jag kan inte sluta skratta åt hur man ser ut, uppblåsta näsborrar, hela ansiktet trycks upp mot ögonskyddet. HAHA, det ser bara för kul ut=)

2010-02-20 @ 11:49:20
Postat av: Elli

Jag ar stolt over dig men trodde aldrig att du skulle gora det! Men du gjorde det! Fy fn vad du ar bra! :D (snart ska jag hoppa herreminge, fick ivag en sista halsning iaf! ;)

2010-02-20 @ 22:42:54
Postat av: ingela

Ni är lite smått galna båda två, men jösses vad stolt jag är över er!!! det är en härlig känsla att övervinna en rädsla, det här kommer ni leva på länge!!! ta hand om varandra!

2010-02-21 @ 11:43:56
Postat av: frida

Du är ju alvarligt talt inte klok! Men va fan, det har vi ju vetat hela tiden! Det är ju bara det att man kanske inte snubblar på en hellikopter i bortsta liksom! :D Hahah! eh, kan fortfarande inte fatta hur jävla idiotiskt galna ni är ni två!! Men det är fruktanvärt roligt att se att ni har det så bra!! Va sa din mor om denna händelse då? :D



Men en sak som är säker, Bodil, du såg fruktanvärt rolig ut i de clownfärgade kläderna med den absolut vakra badmössliknande hatten och glajerna! Hoppas outfitten ingick för den vill jag garanterat låna på nästa fest här hemma!! Love u grazylady!

2010-02-25 @ 16:26:57
Postat av: Kusin Linda

Men guuuuud du är tokig! :) Är imponerad måste jag säga! :) Puss

2010-02-28 @ 14:13:38
Postat av: Jannette

Fyy faan vad starkt gjort av dig sandra!! är riktigt avundsjuk! :D Hoppas allt är bra! puss

2010-03-15 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0