Bjällerklang! nedräkning..

Jepp, då var det bara 4 dagar kvar till julafton och sedan ytterliggare en vecka så har vi ett nytt år. What?! För ett år sedan var jag och Frugan i Australien och levde glidarliv. Jävlar, vad jag saknar det!
Sitter och försöker varva ner lite efter jobbet. Vände upp och ner på Maxi idag då jag trodde att min väska blivit stulen från mitt skåp. Ställde mig och störtbölade i omklädningsrummet. Efter mycket om och men, och ca 40 minuters letande, återfanns den i skåp nr 35 (mitt skåpnummer är 21). Undrar vad det var för en lustigkurre som varit i farten och drev mig fullständigt till vansinne. Då har man hunnit spärra sitt Visa-kort såhär lagom till julhandeln också, wonderful! Eva Andersson ska i alla fall ha ett stort tack för sin medmänsklighet och värme. Förväntar mig en hel del pikar från Tommy i morgon på jobbet dock. Sådant som händer när man heter Virrpanna i andranamn:P.
Gårdagskvällen var mycket trevlig med mat och dryck hemma hos Frida och sedan vidare hem till Marcus för lite galenskaper.
Nu tar vi och kavlar upp ärmarna inför en kaotisk julhandel på Maxi i veckan. Öppet Mån-Tors 7-23!! Very Welcome.
Några pics från gårdagen:
Och måste få avsluta med två stentuffa bilder jag hittade på mijn kamera - på Amadeus!!
Natti Natti folks!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder! Meeeen, vad gör Linda och Sebbe i köket? :D

2010-12-20 @ 23:08:19
URL: http://skadusaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0