Patong beach,Phuket

Vi har kommit fram till turisternas turistort nummer 1, Phuket! Har inte hunnit utforska mer an hotellet och stranden,men vi snackar kilometer efter kilomter med sandstrand (dock en aning trangre mellan solstolarna)
Gissa om vi var lyckliga nar vi kom fram till boendet och det var ett tvattakta hotell. duschkabinen ar typ lika stor som hela varan toalett pa forra stallet, haha. Nu foljer nog tva lata dagar i solen innan vi flyger upp till Bangkok pa fredag. och vi ska njuta mycket for sen drar Elli och jag vidare till Australien, och dar befarar jag att vi inte kommer att kunna ha denna levnadsstandard pa ett bra tag.
Puss&Kram/sandra
p.s. massagen igar var saaa underbar, 60 svenska kronor for en timmes oljemassage, me like! varan massagelady ville ha kort med oss ocksa, hon var sa sot.






Kommentarer
Postat av: Linda

Man blir ju inte lite avundsjuk när man ser era bilder. Ser riktigt härligt ut, skönt med lite lyx också. Dealen är att jag ska springa ett maraton innan jag fyllt 25, inte så troligt men blir det av så blir det i New York och pappa bjuder. Rätt sjysst men jag lär ju få sätta fart på min stackars ben för att klara av det :P. Får nog skjuta fram det några år till :).



Saknar dig med! Puss o kram

2009-11-11 @ 15:00:36
URL: http://lthorsell.blogg.se/
Postat av: annepanne

Vadå brun? himla fint=) Patong, jaa..vad ska man säga..jag blev absolut brunast när jag låg på den stranden..av någon anledning. solen tar extra mkt i Phuket=) Vill ni bleka tänderna, så finns det en engelsk tandläkare som gör det med laser för 2000 svenska kronor. Bara ett par meter ifrån Bangla road. Nä..jag ska inte försöka låta dig luras så som jag blev..! NJUT! puss och kram

2009-11-11 @ 17:13:42
Postat av: sofia

Va härligt ni ser ut att ha det!! Är rätt så avundsjuk hehe... Här hemma fortsätter livet, har bara en enda tenta kvar innan jul sen börjar mitt studieuppehåll, helt sjukt... :) Ni får ha det så bra, hälsa Thailand...:)



Kramar Sofia

2009-11-13 @ 15:23:38
URL: http://sophjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0