Monsun

Det har varit monsunregn sedan igar kvall och tydligen blixtrat hela natten (Ingela lag somnlos, men jag och Elli sov som sma grisar) sa det gick inga batar till Koh Samui idag. Vi blev grymt besvikna eftersom vi packat i ordning allt och kande oss mer an redo att lamna bungalowen efter 4 dagar. men icke. Just nu ar det uppehall, men vi stannar an natt till har och hoppas hoppas att vi kan aka till Koh Samui imorrn, sa att vi atminstande far en dag dar.
Igar var vi pa svensk restaurang och at kottbullar med hemmagjort mos och Ingela at pannkakor och blev matt for forsta gangen den har resan tror jag.

Fullmoon var jattekul, tog inte sa mycket bilder dock. Fattar inte hur mycket crazy manniskor det samlas pa ett och samma stalle, och det var en hel del draggiga manniskor ocksa, haha. Foredrog nog att besoka Haad Trin under en mer normal festkvall, kandes valdigt festival. Vi at middag pa varan favvorestaurang tillsammans med Andrea och Kristina, tva svenska tjejer och sedan malade vi oss lite med rosa bodypaint innan vi akte in for fullmoonfesten.
Resan hem i taxin halv sex pa morgonen var en naradodenupplevelse och jag ar glad att jag inte sag nagon hastighetsmatare!. Det kom folk instapplandes i receptionen till och med frammat lunch dagen efter, undrar om de hade en lyckad fullmoon?

Nu avslutar jag meddelandet, eftersom datorerna kan stangas av helt plotsligt utan forvarning pga ovadret. Nasta gang jag skriver hoppas jag att jag kommit ifran Koh Pa ngan. Yatzy-marathon ikvall, nagon?

Kram till er

   





bilder fran fullmoon, mina fotter efter att ha gatt i sandaler en hel dag
och min favoritratt har pa restaurangen vid bungalowsen. stekt ris med kyckling
och cashewnotter. har atit det minst 5 ggr pa 4 dagar.


Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

aaaoow, vilka gulliga tår, Sandra :) hihi.. det känns så ofattbart att du är i tropisk värme, medans man själv sitter här i ett grått sverige. Även om jag vet hur känslan är att skriva på nätet om hur varmt och skönt det är, det är en speciell känsla eller hur? .) Hade så bra, jag följer bloggen var dag ;) pussis från andra sidan jorden!

2009-11-04 @ 11:12:57
Postat av: Natta

Hej vännen! Har spanat in din blogg men inte lämnat någon kommentar än. Jättekul att du skaffat blogg så man kan följa era äventyr! Ni verkar ha så grymt roligt, gillar bilderna du lagt upp! Vilken upplevelse för er, allt ni redan varit med om, och äventyret har ju bara börjat. :) Ta hand om varandra, vi hörs snart igen! Pussar

2009-11-04 @ 15:29:40
Postat av: Sara

Jag vill vara där med er!!!! Miss you!

2009-11-04 @ 18:22:23
Postat av: Linda

Uhh, gulliga fötter..NOT! Vad fasen har du gjort?! Idag har det snöat hemma, tänkte på er och hur tråkigt det är för er att ni missar den svenska vintern :p..hehe eller kanske mer hur tråkigt det är för mig att jag inte missar den :).



Det är jätteskoj att du skriver så ofta då slipper vi fundera här hemma på vad ni pysslar med!



Ta hand om er, håller tummarna på att regnet avtar så ni kan komma vidare. Puss och kram

2009-11-04 @ 19:46:11
URL: http://lthorsell.blogg.se/
Postat av: Tovis

BJÄLLERKLANG på er därborta bland supergulliga fötter och underbara toaletter :P oerhört kul att läsa alla upptåg, grymt bra skrivet, beröm!! småfnissar alltid när jag läser inläggen och kan bara föreställa mig alla upptåg ni får vara med om :) idag har jag stekt lövbiff, det var riktigt gott! fortsätt nu och utforska och njuuuut av allt som händer och sker runtomkring!! ska till etuna om en vecka, kommer kännas konstigt när inte ni är där :S ta hand om varandra!! pussar och kramar

2009-11-05 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0