70talets tragik i kubik.

Slocknade strax efter 22 igår, inte alls likt mig-men dock ganska skönt! Sedan har ju jag inte fattat det positiva med att man då kan pallra sig upp tidigt på morgonen pigg och utvilad- neejdå, här ska man ligga och dra sig tills man är segare än segast iallafall. Hopplös är jag!
Igår efter jobbet mötte jag upp Elli och André på stan för lite mat och en tidig bio. Svinalängorna var riktigt välspelad, vi pratade efteråt om att det kändes som att man hoppade in i någons liv istället för att titta på utifrån. Handlingen var ganska mörk, och tyvärr en verklighet för många på den tiden. Och i dag med skulle jag tro, fast det ser lite annorlunda ut. Fokus låg på vad alkohol kan göra med en familj. Se den!
Idag har jag ett uppdrag att utföra, ska bara vänta på att min ännu mer morgontrötta syster vaknar till liv och hör av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0