Återträff och dags att tagga till!


Har haft en otroligt seg vecka, med galet ont i ryggen och tror bestämt att dessa tabletter jag fått (som knappt verkar hjälpa) är både sövande och aptitdämpande. Perfekt taggning inför kryssningen med andra ord! Nejdå, nu blir det uppryckning!!. Ska ta mig en eftermiddagssväng till jobbet och sedan hem till Elin och mysa lite så ska man nog vara i god form för morgondagen.

Fick sms av Jeanette i onsdags om att vi skulle dra ihop tjejerna och gå ut och äta. Kul när folk tar initiativ! Blev inte allihop men Jag, Jeanette, Evelina, Esra och Martina möttes upp på stan:). Riktigt kul att träffa tjejerna! Snackades gamla minnen och uppdaterades hej vilt. 4 år sen vi tog studenten. Sick!           


Jeanette, Evelina, Jag

Martina och Esra

Imorrn är det kryssning!:D
Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0