Saturday night was a good night!

I lördags firade vi, Linda och Jag 2gånger23 år! Det var full rulle från start och jag började med att åka och bli sminkad på Kicks, Tuna park. En av tre underbara födelsedagspresenter från min älskling! (Fick även ett grymt fint halsband och hotellnatt i Sthlm:) - Sedan körde jag och hämtade Linda och Frida för att börja med lite förberedelser här hemma, skjutsade ut Mamma och Pappa till sundbyholm, hem  till Ukko och hämta öl, ner till Spicy Hot för att köpa mat, sen hem igen där mina fina flickor hade föreberett- helt kanon! Sen var det bara att fixa sig och KÖRA. Otroligt lyckad kväll och tack alla underbara vänner som var med och gjorde kvällen helt bäst, som alltid. Älskar er!

Bilder kommer som vanligt här:)

Linda&Jag





Gissa procenthalten.
Picko missförstod ´att ta en klunk´ och svepte hela glasen. Helt rätt!

Team Samlag

Lag Lisa





Ingela ägde dom andra på denna lek.



svepa!

Ukko och Hanna





Jenga











Pierre

Ingela och Elin

Sarah och Linus

Sara JanssonJansson



Li tog med sig ballonger från Mc Donalds

Fia och Ekberg

Sussi!

Ukko goes "magisterlooken"



Mikaela



Fick besök av Robert frammåt nattkvisten.

Lyckades även sätta mig själv ´on fire´ så att säga. Släck aldrig en marschall med ett glas vatten. Det är fan som att hälla bensin på den! Som tur var hade jag återigen min räddare i nöden, Patrik, här. Så det löste sig :P
Lekarna drog ut på tiden, och vi var egentligen alldeles för många för att ha laglekar - men kul var det!


Fredagen, den egentliga födelsedagen, spenderades till en början med middag hemma med familjen,och idolmys. Sedan tog Error och jag taxi ner till Harrys för att tillsammans med Mikaela och lite annat folk se Erik Hassle. Andra gången jag ser honom live, och måste säga att han är grym på scen!

Fick för mig att jag skulle gå och träna idag, med förkylning i kroppen. Så nu är jag D-Ö-D. Får se om jag åker och ser på när Elli och hennes pappa tapetserar lägenheten sen, är grymt nyfiken ju!

Kram på er, och återigen, tack för en bäst lördagkväll!
//Sandra


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv! Trodde först att jag hade lyckats undgå kameran en hel kväll..men tji fick jag :p Älskar dig!

2010-10-26 @ 19:03:29
URL: http://skadusaga.blogg.se/
Postat av: Elli

Kul att vara i spetsen av "Team Samlag" :) Tusen tack för en lyckad (men för min del; en viss överförfriskad) festkväll! :) <3

2010-10-26 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0