Maskerad!

Ny vecka igen, förra blev riktigt bra-trots halsont och diverse krassligheter. Var på ögonbottenfoto, bland de nest ångestframkallande sjukhusbesöken som jag årligen går på med anledning av diabetesen. Men det kändes bra, och fick vandra runt i solbrillor resten av dagen som ett miffo mitt i november. Blir extremt ljuskänslig av ögondropparna, och det sitter i flera timmar efteråt.
På torsdagen var jag hem till Elli och hennes lägenhet. Litet och mysigt- och fan så skönt att flytta hemifrån. Det blir nog riktigt bra det där! Fick mat hemlevererat av hennes pappa, spelade Rummi Kub och hade mys.
I fredags jobbade jag för Marina på restaurangen på Mdh. Kul att få jobba på ett ställe där man får röra lite på sig! Efter jobbpasset kom Lica och Amadeus förbi och vi gick allihop+Ukko och Marcus för att bowla. Amadeus hade aldrig bowlat förut, och det var riktigt roligt att han fick bättre poäng än Marina. Killen är liksom 3,5! haha..
Kvällen blev lugn eftersom jobb väntade lördag morgon.
På lördagskvällen hade Elin Holmström maskerad i Slottskolans matsal tillsammans med 3 tjejkompisar till. Jag, Ukko, Marcus, Sebbe och Pierre möttes upp hemma hos Linda innan för att klä ut oss och det var längesen jag garvade så mycket. Marcus och Sebbes sumodräkter gjorde verkligen kvällen! Hade en riktigt kul kväll:)
Nu ska vi snart till Nyköping och hälsa på Ukkos mamma som har opererat sig..inget strålande reseväder direkt. Får se om en resa till solen i början på nästa år kan bli verklighet. Hade varit sååååå underbart!
CiaaOo

Amadeus taggad för bowling!
Amadeus med sin morbror
Lördag-maskeradkväll!
Marcus o Sebbe
Jag var katt men blev kallad för råtta hela kvällen!
Msarcus skulle bli sminksf som sumo, men såg mest emo ut,

Kommentarer
Postat av: Natta

Haha, guuud vad kul med maskerad! Vad fina ni var allihopa! :D

2010-11-18 @ 12:16:57
URL: http://nattsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0