Underbara helg!

Jag lever fortfarande lite på små rosa moln efter helgen. Har mått så himla bra och jag och André fick verkligen skämma bort oss på Grand Hotell i lördags! Vi blev serverade jordgubbar och champange på rummet, tog ett långt skumbad och åt middag i Gamla stan. Så himla skönt att åka iväg och bara ha det bra, och med världens finaste pojkvän.
I söndags gjorde vi ett besök på Cosmonova och fick sällskap av Cathrine och Gustaf också.

Men helgen började faktiskt så fint i fredags med att Marcus bjöd på hemlagad mat! Marcus är ju då inte direkt känd för att vara "kulinariska killen", men måste säga att jag blev sjukt imponerad av det han och Hanna bjöd på. Mycket trevlig kväll med Idolmys!


Mästerkockarna!



Bildbevis. Marcus KAN faktiskt diska också. Det ni!





Togs inte många bilder i helgen för övrigt. Hade fullt upp med att mysa! Men här är några..





Älskar dig!


Blev svårt chockad på jobbet i måndags då det kommer fram en kille med mössa och stora solbrillor och ska köpa cigg av mig. "Vilken tönt" tänkte jag och begärde leg direkt. Då tar personen av sig solglasögonen och där står min älskade Alexander Slusken och flinar. Jag blev totalt häpen och höll på att flyga av stolen. Som jag har saknat honom!!


Igår hade vi lite trevligt häng hemma hos Pierre och kom inte i säng (soffa, för min del) för ens kvart över fyra på morgonen, så dagen har varit en smula seg måste jag säga. Mobilen pajjade totalt igår också - jag kunde inte höra ett skvatt vad personen i andra änden sa, så det var bara att bege sig till Telenor. Fick vänta i evigheter på att få hjälp och när jag till slut får lämna in min telefon och fått en lånemobil märker jag att det är superkass och får återvända in i butiken. Får till slut en ny som får duga, men stubinen var kort och det var jäkligt tur att jag stötte på Linda och Sara därinne för lite moraliskt stöd. Teknik ska fan bara funka!!
Ikväll har vi varit barnvakt åt Amadeus och bakat pepparkakor. Lillkillen var så duktig och fick sig en riktig sockerchock av all pepparkaksdeg och han hoppade i soffor och lekte kurragömma och täckte över både mig och Ukko med kuddar och filtar. Riktig myskille!

Nu är Alex och Jesper här, så blir lite film och sedan en skön natts sömn- längtar!



Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

Åh ni verkar ha haft det jättemys på Grand hotell :) Ni är så fina ihop! :)

2010-11-27 @ 08:23:29
URL: http://metrobloggen.se/buslinda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0