Avsevärt mer nöjd

Ja idag känns som en bra dag. Vaknade vid halv åtta av en glad Amadeus som ville åka till dagis. Snart flyttar familjen till det omtalade Huset, och jag tror faktiskt att det kommer att kännas mer tomt efter dom än jag hade räknat med från början. Så lustigt att jag vant mig vid ett kollektiv hemma hos André, har ju inte testat på något annat, men det är nog alldeles lika fint och underbart när det bara blir vi.
Ser lite häpet tillbaka på senaste året. Först en karusell av händelser, nya platser och resor kors och tvärs på andra sidan jorden. Världens bästa känsla och massa fart och fläkt. Sen kommer man hem och finner sig alldeles toklycklig härhemma, får världens bästa sommar och lärt känna och älska en person som jag aldrig vill släppa. Det ni! Det är vad jag kallar ett dunderår!!

Kom hem och slängde mig på sängen, men hann knappt andas ut för ens Kim lurat ner mig till gymmet. Bra, mera sådana sporrar behöver jag! Faktiskt jäkligt skönt att röra på sig. I alla fall efteråt.
Kollade på inspelat avsnitt av "Lyxfällan" och värsta mesparet gav mig halvt panik på deras inställning. Haha, frun satt på Facebook 8 timmar om dagen medans mannen jobbade arslet av sig, men det "roligaste" var nog ändå att hon var Pepsi Max-beroende. Gav mig en ganska fin tankeställare när dom rullade in en pall med Pepsi som hon drack under ett års tid.


Såhär ser det ut i kylen hemma hos Ukko. Det är vad jag kallar kärleksfull pojkvän;)


Jobb väntar fredag kväll och lördag dag, kommer nog bli ganska skoj med tanke på att det är lönehelg och folk har redan börjat tokhandla inför julen. Att dom orkar..Men blir ju lite mer tempo i kassan åtminstånde. Fick julschemat nu i veckan också, blir att jobba hela julen och vara ledig nyår, som jag hade önskat- så inget direkt att klaga på där inte.
Igår hade jag Minihuset på Maxi en timme och funderade efter den timmen seriöst på att sterilisera mig. Haha, nej men skämt och sido MY GOD. Uppfostringsanstalt nästa! En liten kille på 6 barre frågade om jag ville höra honom rappa, och det ville jag ju såklart. Asduktig var han!! både på rapp och breakdance. 6 år. Jag är imponerad!
i helgen vill jag gå på julmarknad och träffa vänner, Seee Yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0