Midsommar 2010!

Hej alla glada!
Här kommer ett hopplock av bilder från årets midsommarfirande som gick av stapeln i Torshälla. Startade med sill och nubbe som sig bör, därpå lekar och en fest att aldrig glömma:) Titta och njut!



Sebbe & Jag

Lika, Marcus, André

äta,äta,dricka,dricka,dricka

Ia och Robban som gått och gift sig dagen till ära:)

Herr och Fru Nilsson

Jag & Sis

vacker syster

Härj på garageuppfarten

Montering av basketkorg

Sebbe visar sina skills

André och Marina



Redo för lek!
Marcus och Lika var lekledare.




Robban ger gärnet



Ia och Amadeus

Tänk att en Aik:are och en Djurgårdare kan minsann ha kul ihop om dom anstränger sig :P

Marcus, Sebbe och Malin


Jag, Alex och Linus


Sebbe och Robban plockar äpplen


Amadeus, Ia, Jag, André och Linus

Linslus och PirrPirr intar midsommarstången

Johan

Jag, Linda, Alex

Sebbe, Linus och Marcus

Pontus

ballett?



Haha

Meeen Not Hot

Det är rätt Linus, stryp henne innan hon ens funderar på att ta ton!

Sluskis & Jag


Ja livat var det, Tack alla underbaringar!



Några bilder från onsdagens poolhäng hos Elin också. Sjukt härlig dag:)


När det är 30 grader i vattnet badar till och med Sandra Eriksson.

Vackra fröken Holmström



Så det kan låta.

Elin och Janna.

Man kanske skulle ta och sova en sväng. Har sjukt konstig dygnsrytm nu igen. Hoppas på att saker och ting löser sig för vecka 28, boka biljetter till Stavanger och Wien, har typ ett ton mail att svara på. Nää, ser ut som man blir vaken ett tag till.


GRYMT var det :D Ni gör verkligen denna sommar till den bästa.
//Sandra

Kommentarer
Postat av: En beundrare!

Vilken fin puss!

2010-06-29 @ 18:38:19
Postat av: Sara

Försöker du flytta väggar på fyllan? ;) Mysig midsommar!! Puss

2010-07-01 @ 16:35:18
URL: http://skadusaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0