Julen är häär!

Igår tog jag Pierre till hjälp och klädde gran och grillade skinka hemma hos André. Arbetsmyran låg på ett välförtjänt sofflock, och jag längtar tills han verkligen får ett normalt arbetstempo igen och får vila upp sig. Så duktig är han!
Det bådar ju faktiskt gott för NU är i alla fall Thailandsresa bokad till 15 februari!! - åå vad jag ska sola och bada och ha det bra. Klarar.Inte.Av.Kylan.
Idag ska den absolut sista julklappen inhandlas, och sedan blir det uppesittarkväll med familjen. Får lägga sig i lagom tid eftersom att det är jag som öppnar på Maxi på julaftons morgon! Kom och panikköp sista julklappen så får ni se mig i blinkande tomteluva;)
Nej nu fick jag eld i baken. GOD JUL PÅ ER ALLA FINA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: linda

Ni är för söta! God Jul

2010-12-23 @ 15:26:26
URL: http://gangertva.blogg.se/
Postat av: Cathy

Vad ni är fina :)

2010-12-26 @ 23:50:00
URL: http://cathrinesbokblogg.blogspot.com/
Postat av: Plingplong!

Sötisar!!!

2010-12-27 @ 09:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0