Frugan fyller 23!!

Idag fyller min alskade van och resekompis 23 ar.
"Det ar ju for fan nastan halvvags till 50!" citerat Ellinor igar kvall.

GRATTIS!!!!!!!!!!!!



Vi vantar just nu pa transporten tillbaka till Vientiane och imorgon bitti flyger vi till Siem Reap, Kambodja. Traffade Fredrik och Jocke igar ocksa, sjukt dalig tajming att vi inte prickade in vistelsen samtidigt. Forhoppningsvis kanske vi traffar dom igen i Thailand sen.

Bade Elli och jag ar lite sjuka for tillfallet, sa det ar val inte ultimat att resa vidare idag. Men det ar ganska lugnt och skont for Elli har i princip tappat rosten. Imorse satt hon och skrev lappar till mig vid frukosten, hehe.

Nu aker vi fran Vang Vieng, sjukt galet har det varit :)
Hampus gjorde reklam for E-town i Vang Vieng igar, det gillar vi.
Pa aterseende!


Kommentarer
Postat av: Elli

Wifie! Tack! Och tack for frullen! Kanns kul att skriva har med tanke pa att jag inte har nagon rost. Frustrerande med tanke pa hur mycket jag ElSKER att prata! ;) PUSS

2010-04-04 @ 07:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0